پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140174
سلفي‌هاي منشوري ملي‌پوشان در ملبورن صداي کي روش را درآورد+تصاوير
تاریخ انتشار : 1393/10/24 09:08:52
نمایش : 1661
بازيکنان ايراني که نمايندگان ملت ايران در استراليا هستند کاري نکنند که هم براي خودشان حاشيه سازي کنند و هم براي تيم ملي ايران چرا که در اين دوره از مسابقات اميدواري زيادي به اين تيم براي قهرماني وجود دارد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي ايران که براي شرکت در مسابقات جام ملتهاي آسيا در استراليا به سر مي برد در اولين بازي خود موفق شد که تيم ملي بحرين را با دو گل شکت دهد.

اما اين بازي در شرايطي برگزار شد که ايرانيان زيادي در ورزشگاه محل مسابقه ايران در شهر ملبورن حضور داشتند و از ملي پوشان ايران هم استقبال خوبي داشتند تا جايي که حتي در محل هتل تيم ملي تا ساعاتي ازشب انتظار مي کشيدند تا با ملي پوشان ايران عکس يادگاري بگيرند.

اين درحالي است که ملي پوشان ايران هم با کمال ميل با ايرانيان مقيم استراليا عکس يادگاري ميگرفتند  و به درخواست آنها پاسخ مثبت ميدادند.

 

 اما شنيده شده که پس از انتشار عکس هاي منشوري ملي پوشان که سر و صداي زيادي به پا کرد کي روش ناراحت شده و به بازيکنان تذکر داده که از مسائل حاشيه سازه خودداري کنند و کاري نکنند که به ضرر تيم ملي تمام شود.

حتي کار به جايي رسيد که مسئولان تيم ملي هم از اين کار ملي پوشان که در فضاي مجازي هم سرو صداي زيادي را به پا کرده ابراز ناراحتي کردند.

به هرحال اميدواريم بازيکنان ايراني که نمايندگان ملت ايران در استراليا هستند کاري نکنند که هم براي خودشان حاشيه سازي کنند و هم براي تيم ملي ايران چرا که در اين دوره از مسابقات اميدواري زيادي به اين تيم براي قهرماني وجود دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html